Kubki z nadrukiem o treści sportowej

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

Współczesny sport, jak większość branż, jest w dużej mierze uzależniony od działań marketingowych, które pomagają przyciągać kibiców, odbiorców różnorodnych usług firm powiązanych ze sportem, itp. Działania te często sprowadzają się do produkcji gadżetów sportowych, jak szaliki kibiców, koszulki z nazwiskami piłkarzy, itp. Spotkać także można gadżety o charakterze ogólnym, noszące nadruk o tematyce sportowej. Jako przykład takiego rozwiązania wymienić można kubek noszący nadruk o treści sportowej. Jak konkretnie może taki gadżet wyglądać?

Kubki z nadrukiem o treści sportowej podzielić można na kilka kategorii. Pierwszą jest kubek z barwami konkretnego klubu sportowego, np. piłkarskiego. Jest on oczywiście przeznaczony głównie dla kibiców tego klubu, czasem jednak może być nabyty także przez osoby bez specjalnej sympatii dla klubu, lecz ze względów estetycznych, gustu, itp.

Drugą grupę stanowią kubki z nadrukiem w barwach reprezentacji sportowych. Tutaj najczęściej spotyka się kubki po prostu w kolorze flagi narodowej, może być ona dodatkowo wzbogacona przez godło lub ewentualnie hasło sportowe, np. „Polska gola!”.

Trzecią grupę stanowią kubki z nadrukiem nawiązujące do konkretnej dyscypliny sportowej, nie promujące jednak żadnej konkretnej drużyny ani reprezentacji. Treścią nadruku na takich kubkach mogą być np. fotografie lub rysunki nawiązujące do danej dyscypliny.

Kolejna grupa to kubki noszące nadruki o tematyce ogólnosportowej, bez promowania konkretnych dyscyplin, klubów czy reprezentacji. Tutaj również najczęściej spotkać można rysunki lub fotografie przedstawiające różne dyscypliny sportowe.

Są także kubki noszące nadruki z wizerunkami konkretnych sportowców, np. znanych piłkarzy lub gwiazd narodowego (polskiego, niemieckiego) sportu.

Ostatnią grupą są kubki przygotowywane na specjalne okazje, np. olimpiadę lub Mistrzostwa Świata czy Europy w piłce nożnej.

Każda z wymienionych grup przygotowywana jest dla nieco innego odbiorcy i w nieco innym okresie i miejscu. Z punktu widzenia reklamodawców bardzo ważne jest bowiem, aby trafić do odpowiedniego odbiorcy.