Słodycze reklamowe jako wizytówki

słodycze reklamowe

słodycze reklamowe

W zawodzie prawnika bardzo ważna jest liczba odniesionych sukcesów w salach sądowych, ale również odpowiednia reklama. Rozpoczynając karierę prawniczą trzeba znaleźć kancelarię, ewentualnie założyć swoją i wyszukiwać swoich pierwszych, oddanych klientów. Ich zadowolenie będzie najskuteczniejszą metodą na przyciągnięcie kolejnych, aczkolwiek problemy z prawem z reguły nie dotyczą całej paczki znajomych, a tylko pechowo, poszczególne osoby. W związku z tym ważne jest przyciąganie niepowiązanych osób, których problemy staną się Państwa furtką do rozpędu kariery. Odpowiedzią na to mogą być słodycze reklamowe.

Dobrym sposobem na zwrócenie uwagi na Państwa usługi jest rozdawanie wizytówek… Jednak nie chodzi o zwykłe, papierowe świstki papieru, które wiele osób od razu wyrzuci do kosza. Tutaj sposób zareklamowania się liczy się co najmniej podwójnie. Wizytówki wyrabiane z czekolady to jest pomysł! Co więcej, można już je zamawiać, gdyż są dostępne w sprzedaży hurtowej. Jedna sztuka to koszt 3 złotych szesnastu groszy. Czekolada produkowana jest w kilku smakach – mleczna, gorzka i biała, więc można dopasować zamówienie pod swoje prywatne gusta i trafić też zarazem w oczekiwania potencjalnych klientów. Wymiary czekoladowych wizytówek są zbliżone do niejadalnych odpowiedników, wynoszą 5 cm w szerokości i 10 cm w długości. Grubość czekolady to 6 mm. Pakowane są tak, żeby przez folię widać było dokładne logo, nazwę i adres Państwa kancelarii, czyli prezentowane są wszystkie niezbędne dane kontaktowe i to już na pierwszy rzut oka.

Jeśli nie przekonała Państwa propozycja czekoladowych wizytówek, słodycze reklamowe nie kończą się na nich. Smaczne krówki, lizaki i zwykłe czekoladki także mogą być opakowane w logo przedsiębiorstwa, które Państwo reprezentują. Kolorowe papierki, wybrany nadruk to prostota w każdym calu.

Chyba nie trzeba już nikogo dłużej namawiać, bowiem zadowolenie klienta jest gwarantowane, kiedy słodycze reklamowe znajdą się na Państwa biurku. Po złożeniu zamówienia wystarczy tylko pamiętać o poczęstowaniu każdego klienta, choćby na poprawę jego nastroju.